Doneer maandelijks, per kwartaal, jaarlijks of eenmalig!

Een periodieke gift doen met volledig belastingvoordeel? Vink dan aan dat je een ‘Overeenkomst periodieke gift’ wil ontvangen.

Waar gaat jouw donatie naartoe?

Transparantie over de financiën

Uiteraard wil je er zeker van zijn dat jouw donatie goed terecht komt. Vermoedelijk vraag jij je af hoe Stichting Acutis hiervoor zorg draagt. Stichting Acutis probeert zoveel mogelijk van de ontvangen donaties te gebruiken voor het uitvoeren van haar projecten. Hierin volgen wij de richtlijnen van ANBI.

Als je graag wilt doneren voor een specifiek project, laat ons dat dan vooral weten. Dan zorgen wij ervoor dat jouw donatie 100% wordt ingezet voor dit project!

Jaarlijks wordt een jaarrekening opgesteld en hierin kun je de transparantie van de financiën terugvinden.

Indien je vragen hebt over waar jouw donatie voor gebruikt wordt, kun je contact met ons opnemen.